AFPC
LOGIN, REGISTER, OR COCK OFF.

AFPC

This is the forum of Another Frikkin Pwnage Chat
 
xat AFPCHomePortalGallerySearchRegisterLog in

Share
 

 Scorpia RiSiNG

Go down 
AuthorMessage
Prit
can ban you forever ;D
can ban you forever ;D
Prit

Poasts : 1435
Hotness (°C) : 2147483647
Rep : 4943
Join date : 2009-11-14
Age : 24
Location : ENGLAND.
Language : South African
Xat Name : Tripseh

Scorpia RiSiNG Empty
PostSubject: Scorpia RiSiNG   Scorpia RiSiNG I_icon_minitimeSat Aug 13, 2011 9:44 pm

Read Scorpia Rising whilst in Turkey, finished it in 2 days loLolOloL, shows how busy I was there...

ANYWAys.

My thoughts on it:

I'm kinda annoyed he ended it on a bit of a sad note, it kinda gays everything up for Alex so now he's basically fucked up for life. Also pissed that he killed Jack, that was a fagass idea.

Other than that, I think he really did a good job of using past events n shit to create a good final mission. I was worried that he would fuck it up and throw in some crap that doesnt make sense just to make a final story, but he managed to make it pretty good.

Anyway, I guess I'm looking forward to the Gregorovich shit, lol he should do Alan Blunt's memoirs looOl.

Oh yeah, and wtf was the censoring for, it makes it look like he's too scared to write a swear word.


Scorpia RiSiNG 34281489
To shop, simply click »here«
For stickers, simply follow this link
Scorpia RiSiNG 41775
[wow]OH EM GEE[/wow]
Back to top Go down
http://xat.com/AFPC
Arc
COCK OFF YOU TOSS'ED™
COCK OFF YOU TOSS'ED™
Arc

Poasts : 1065
Hotness (°C) : 2147483647
Rep : 29
Join date : 2009-11-15
Age : 2018
Location : Your Room
Language : North Korean
Xat Name : Arc

Scorpia RiSiNG Empty
PostSubject: Re: Scorpia RiSiNG   Scorpia RiSiNG I_icon_minitimeSat Aug 13, 2011 10:20 pm

Yeah I didnt expect him to kill off Jack of all people.
Should have killed Alan Blunt or somthing lolol (Like a really cheesey ending where alan 'sacrifices' himself to save Alex)
And yeah the censoring is gayass. I mean its not like its for little kids.
he has loads of morbid shit going on and he cant swear wtf


Scorpia RiSiNG Arceth
Back to top Go down
Prit
can ban you forever ;D
can ban you forever ;D
Prit

Poasts : 1435
Hotness (°C) : 2147483647
Rep : 4943
Join date : 2009-11-14
Age : 24
Location : ENGLAND.
Language : South African
Xat Name : Tripseh

Scorpia RiSiNG Empty
PostSubject: Re: Scorpia RiSiNG   Scorpia RiSiNG I_icon_minitimeSat Aug 13, 2011 11:03 pm

LOOLO @ sacrificing. All he does is sit a desk and read files, lol.

And lol Razim pain measurments.


Scorpia RiSiNG 34281489
To shop, simply click »here«
For stickers, simply follow this link
Scorpia RiSiNG 41775
[wow]OH EM GEE[/wow]
Back to top Go down
http://xat.com/AFPC
Sponsored content




Scorpia RiSiNG Empty
PostSubject: Re: Scorpia RiSiNG   Scorpia RiSiNG I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Scorpia RiSiNG
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
AFPC :: General Entertainment :: Random-
Jump to: